Vi ønsker å gjøre jobben enkel og effektiv for deg som bruker av vårt system. Vi jobber derfor kontinuerlig med å oppdatere og utbedre systemet basert på kunders ønsker og tilbakemeldinger.
Har du noen ønsker eller behov du ikke finner i vårt system, send oss gjerne en epost på dette til [email protected].
Her finner du tips og triks som forhåpentligvis vil være til hjelp:
Flytte raskere mellom ordrer
Dersom du har mange ordrer å gå gjennom, kan du enkelt flytte mellom ordrene for å hoppe videre til neste ordre eller gå tilbake.
Klikk deg inn på en ordre. Under firmanavnet oppe til høyre kan du se to piler
Disse pilene lar deg enkelt skifte mellom ordrene og er tilgjengeleig i alle filter under ordre.
Denne funksjonen gir deg mulighet til å behandle ordrene raskere, da du ikke trenger å klikke deg tilbake til ordreoversikten for så å klikke på neste ordre.
Bekrefte ordrer som bestilt
Dersom du skal bekrefte antallet av varene som er bestilt i en EDI ordre, har du muligheten til å bekrefte alle varelinjene i et klikk ved hjelp av knappen «Bekreft som bestilt».
Denne knappen finner du om du trykker på pilen ved siden av Bekreft knappen
Du trenger dermed ikke å behandle varelinjene enkeltvis og sparer tid dersom du har en stor bestilling.
Bulk behandling av ordre og faktura
Har du behov for å bekrefte flere ordrer eller merke flere faktura som betalt? Da kan du spare tid ved å bulk behandle ordre og faktura.
Denne funksjonen fungerar både på ordrer og fakturaen. For å kunne benytte deg av den må ordrer/fakturaer ha listevisning. For å bytte til listevisning trykker du på listeikonet oppe til høyre, ved siden av søkefeltet.
Merk ordre/faktura du ønsker å bulk behandle og velg handling.
For ordrer kan du velge mellom å bekrefte ordre & sending, laste ned pakkseddel eller kansellere ordre.
For faktura kan du velge mellom å merke faktura som betalt eller å laste ned faktura pdf.
Tips: Har du mange EDI ordrer som mangler varemottak? Last ned pakkseddel i bulk og send til [email protected]